Kompaenenkoor 't Skip sûnder roer in Concert

in de Stadslaankerk op 16 april 2010 om 20:00 uur

Vrijdagavond 16 april om 20.00 uur uur gaat het het Kompaenenkoar 't Skip sûnder roer voor het eigen publiek in IJlst optreden. Ze brengen een verrassend programma op de planken in samenwerking met twee jonge zangeressen. De aanwezigen bij dit concert kunnen dus naast het genieten van het Kompaenenkoor, onder leiding van Harm van der Meer, ook kennismaken met ‘Nootjes 3’.
Bijzonder voor deze avond is namelijk dat een muzikaal trio, grotendeels uit eigen kring, een bijdrage aan de avond zal geven: Gerk Venema, piano en accordeon, Judith Leijendekker, dwarsfluit en zang en Mirjam van Brug, zang. Ze hebben inmiddels een verbazingwekkend repertoire op hun naam staan.
Dit wordt gegarandeerd een muziekavond met een gouden randje. U komt toch ook?

Kompaenenkoor in Heeg

Kaartverkoop
Entree € 5,00 p.p., kaarten zijn aan de zaal verkrijgbaar.

Kompaenenkoor
Het Kompaenenkoor 't Skip sûnder roer uit IJlst is een enthousiaste groep van bijna veertig zangers en muzikanten. Het aantrekkelijke repertoire bestaat uit liederen van shanty tot Bach. De koorleden zingen drie- of vierstemmig in vele talen, naast Nederlands en Fries: Engels, Duits en Frans. Bovendien in het Zweeds, Kroatisch en Macedonisch.
De instrumentale begeleiding wordt verzorgd door accordeon, dwarsfluit, gitaar en banjo, eventueel aangevuld met andere instrumenten zoals trekzak en viool. Het geheel staat onder de leiding van Harm v.d. Meer.
Het veelzijdige repertoire is bij uitstek geschikt voor optredens in kleine kerken, zorginstellingen en dergelijke. Het koor heeft in IJlst en wijde omgeving, door meermalen mee te werken aan de ondersteuning van acties en/of presentaties voor goede doelen, een sympathieke reputatie opgebouwd.
Lees meer op de site van het kompaenenkoor.

Parkeren
Aan de Stadslaan is slechts beperkte parkeergelegenheid, maar op een enkele minuten loopafstand is voldoende parkeergelegenheid te vinden. Parkeren is mogelijk bij het Gemeentehuis, Mienskipshus en aan de Dassenboarch.